Wat doet een krokodil als hij een bloedzuiger heeft op zijn/haar tong?

Toegevoegd na 23 minuten:
Ik heb het een keer gezien bij Steve Irwin op animal planet, ik weet het antwoord ook wel. Maar denk je dat ik er op kan komen? Niet dus, vandaar eigenlijk.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Biologie
1.1K

Het beste antwoord

Nou dat meen ik te weten, de krokodil gaat met zijn bek open in de 'hete' zon liggen en dat houdt hij dan een poosje vol en dan droogt de bloedzuiger vanzelf uit.

Slim of niet :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dank je dit is em, hier kon ik toch niet meer opkomen.....

Andere antwoorden (4)

Helemaal niets. Een bloedzuiger valt er immers na een paar uur vanzelf af.

Het is overigens de vraag of een bloedzuiger uberhaupt zich aan de tong van een krok kan vast zetten, geziet de dikte van de huid
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat ie dat wel lekker vindt om op te eten. Ik ga voor inslikken dus.
AWM
14 jaar geleden
Onder water blijven zodat de bloedzuiger verdrinkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bloedzuigers leven normaliter onder water dus hoe zou deze moeten verdrinken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja. sorry dat wordt een - :(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou dan ken ik wel hele vreemde bloedzuigers. Die leven echt niet onder water.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sorry. echt wel. zelfs in films worden ze in potjes water bewaard
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt verschillende bloedzuigers, sommige leven op het land en sommige in het water (ik heb er ervaring mee, helaas)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
doe niet zo flauw, fouten zijn menselijk hoor.
je hebt gelijk 5 punten aftrek....
daarom geef ik je +1
groetjes jamie
De krokodil heeft daar personeel voor. Er zijn vogels (krokodilwachters genoemd) die voedselresten en parasieten van tussen de tanden van een krokodil verwijderen.
Kans is groot dat de bloedzuigers dan ook meegepikt worden.