Welk dier hoort bij deze sporen?

Je moet goed kijken, ze zijn heel klein, links en rechts op de foto, komen aan de bovenkant bij elkaar.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Biologie
1.1K

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat lijkt me idd heel goed mogelijk Ed!!! Leuke foto van je trouwens! ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gezien formaat van de sporen lijkt me dit de meest logische verklaring!

Andere antwoorden (5)

een eekhoorn mischien?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een marter misschien.
Die zijn zo snikkie..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moeilijk te zien, dat is jammer. Ik dacht aan een hermelijntje.
Wanneer de foto wat meer ingezoemd was had ik het je wellicht kunnen vertellen.
Misschien helpt de volgende site je verder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het waren echt alleen maar gaatjes in de sneeuw. Meer kon ik er niet van maken ook niet als ik inzoemde. Ik denk dat Ed gelijk heeft met muisjes.
Wel goede site trouwens!
Het zijn twee sneeuw-uilen die naast elkaar wandelen. Op het eind komen ze bij elkaar, kussen elkaar en vervolgens vlieg er één weg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
plusje voor de romantische gedachte!
Lastig om te zien. Lijkt me wel iets met een gespleten persoonlijkheid :) Maar hier kun je het vast vinden: