wat kun je doen tegen het irritante geluid van sprinkhanen?

Het is warm op zolder en slaap met mijn raam open. maar kom niet in slaap door die herrie.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Biologie
1K

Antwoorden (2)

Bij de drogist kun je oordopjes kopen. Dat scheelt al. Verder kun je proberen je voor te stellen dat je in een warm land op vakantie bent. Heerlijk rustgevend, en ze slaapt zo.

Toegevoegd na 40 seconden:
*je* slaapt zo.
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mee eens.
Aan de sprinkhanen is er niets te doen.
Overdag je raam en deur dichtlaten mischien voor een uurtje airco aanzetten?'s Avonds je ramen openzetten voordat je naar bed gaat dan wordt het koeler.
Anders mischien oordopjes?