Hoe heet dit insect?

Ze hebben een kleine wit/licht vlekje op de plek die ik bij gebrek aan een beter woord hun nek noem, en die vlek heeft een beetje de vorm van een v of een hartje.
Ik heb er helaas geen foto van.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oja, het is een soort keverachtig insektje, het kan vliegen, en is denk ik een centimeter of halve centimeter groot.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Biologie

Antwoorden (1)

Als ik je omschrijving zo lees dan denk ik dat het een wants is, jammer dat je geen foto hebt.
Ik heb een afbeelding bijgevoegd lijkt het hier op?
Deze is gekleurd maar ze kunnen ook groen zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is helaas niet die ik bedoel, maar bedankt voor je hulp :)