Ten eerste is het een uitgebreid gebied met niet teveel wegen erdoor. 's Avonds en 's nachts is daar al helemaal geen verkeer meer.
En de natuurlijke vijanden ( roofvogels en vossen) worden door de grotere verspreidingsgebieden dan alleen de duinen vaker verkeersslachtoffer, prikkeldraadslachtoffer, geschoten (vossen) of vergiftigd (roofvogels).
En vossen verkassen meer en meer naar de bewoonde wereld : ze verhuizen naar de steden, omdat ze geleerd hebben vuilnisbakken te roven, en zwerfvuil is voldoende voorhanden zonder dat ze hoeven te jagen om hun buikje te vullen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Omdat dat hun leefgebied is; ze kunnen er holen graven en er is genoeg vegetatie om te eten.