mogen kikkers ook brood eten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Biologie
4.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoezo, wil je de kikkers in de vijver gaan voeren?
niko
11 jaar geleden
hoe zou je ze dat willen verbieden?

Antwoorden (5)

Ik kan nergens vinden dat ze het niet mogen, maar ze eten het waarschijnlijk niet op. Kikkers zijn met name carnivoren.

Toegevoegd na 32 seconden:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kikkers
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kikkers mogen alles eten...
de vraag is dan,lusten ze het ook, ik denk de voorkeur van de kikker gaat naar insecten, en andere beestjes van vlees..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als een kikkervisje van gedaante verandert verdwijnt onder andere de lange spiraaldarm. Aan plantaardig voedsel heeft de kikker dan niets meer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Neen.

In alle producten die een mens produceert zitten stoffen die schadelijk kunnen zijn voor natuurlijk leven.

Denk bij brood alleen al aan het zout dat er in verwerkt wordt, de kikker zou dan wel eens te veel zout binnen kunnen krijgen met alle schadelijke gevolgen van dien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beste minnaar, geef is aan waar ik de fout maak, dan zal ik voor jou even contact opnemen met dhr. Freek Vonk die het jou dan even uit zal leggen dat dieren die niet gewend zijn aan zouten ernstige nierproblemen krijgen, dat reptielen en amfibieën daar de meeste problemen mee hebben.
Kikkers zijn gebouwd om insecten te vangen