Gebeurt het vaker dat een ooievaar bij 2 nep ooievaars op het nest gaat zitten?

(ik heb medelijden met hem/haar, maar misschien is die wel heel gelukkig met zijn rustige "soort genoten".

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Biologie
1.2K
ronron1212
12 jaar geleden
waar heb jij het over?????
Rieneke1
12 jaar geleden
waarom zou je twee nepooievaars op een nest zetten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het nep nest staat er al jaren, met 2 nep ooievaars er op en sinds een week zie ik daar een ooievaar rond lopen en vliegen, nu zag ik een paar dagen geleden dat hij/zij 's nachts op het nest zat. Ik vond het erg bijzonder. Vandaag zag ik het weer.
Rieneke1
12 jaar geleden
ben benieuwd wat er zou gebeuren als je de nepperds weghaalt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@rieneke, ja ik ook, maar ik ga het niet vragen aan die mensen waar het staat. Ik heb het hen ook niet verteld. Ik zal proberen een foto te maken binnenkort. Ik ga nu een paar dagen weg, zodra ik terug ben dan probeer ik eentje te maken en zal het hier plaatsen.

Antwoorden (2)

Lijkt niet logisch: ooievaars broeden niet met z;n drieen.
Waarschijnlijk ziet het beest de poppen niet als echte vogels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zitten ze wel vaker alleen op een nest? IK zie meestal 2 erop zitten.
de ooievaar is waarschijnlijk heel alleen zijn vrienden of familie is waarschijnlijk net dood gegaan hij weet wel dat ze nep zijn maar denkt dat hij nu minder alleen is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh wat zielig! Ik vond hem of haar al zielig maar nu helemaal. Toen ik vannacht langs reed toen zat het bibberend tegen de nepper aan.