Een mus met obesitas....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een oeverpieper.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeker weten? 'T was 'hoog' in de bergen.
ja hij heeft wel wat weg van een mus
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een Alpenmus...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jaja, zeker en vast, en als hij fluit speelt hij alpenmusik.......
haha, wat een wetenschappelijk verantwoord antwoord wederom van die XiniX, als het maar punten genereert hé?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Google kon de alpenMUS niet vinden. Hij vroeg of ik me niet vergist had en of ik misschien alpenMUTS bedoelde. Leuke suggestie :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL... misschien klopt dat wel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
OrgasMUS wellicht dan... Ook zeer ZEER zeldzaam...
Dat is een gewone mus.
Met een gele snavel..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zou ook een vink kunnen zijn. De beschrijving bij het plaatje luidde:
"Het vrouwtje van de vink lijkt sterk op de huismus en kan vooral in de winter ook in de tuinen waargenomen worden. De vink is op de rug egaal gekleurd, dus zonder zwarte vlekken en heeft altijd een duidelijke witte/roomgele vleugelstreep".
Maar ja, dan zijn we er nóg niet uit, want er zijn vele soorten vinken. Pfff ... moeilijk vogeltje hoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt me de geel gebekte schijtlijster.(Na de paring)