Wat zou er gebeuren als ik ( veel ) van mijn eigen zaadcellen zou injecteren in mijn bloed ?

Puur nieuwsgierigheid deze vraag. Ik ga het niet doen . Maar zou je ziek worden , zouden de witte bloedlichaampjes de spermacellen aanvallen . Hoe verdwijnen ze anders weer uit het bloed. Kunnen spermacellen in het bloed blijven leven ? Is het gevaarlijk ( in het verleden waren er mensen die geloven dat sperma cellen die in het bloed komen Aids veroorzaakt ) .

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Biologie
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zaadcellen zwemmen 17cm per uur. Dat was een opmerking....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
XD

Antwoorden (1)

Ze gaan in elk geval vrij snel dood, want zaadcellen hebben geen noemenswaardige stofwisseling, geen mitochondriën om energierijke fosfaten te maken. Het zijn uitgeklede cellen, niet veel meer dan DNA pakketjes.
Na hun dood worden ze afgebroken, net als andere dode cellen.
Wat mensen geloven is heel vaak onzin, zo ook het Aids verhaal. Klinkklare flauwekul. Ze hebben geen idee wat Aids is. Net zo'n onzin als dat je ruggemergverweking (wat is dat?) zou krijgen van masturbatie.
Reddie
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik dacht dat je van masturberen doof werd :P En een ongelijke spieropbouw, hihi