Ik heb al jaren een pijnlijk, branderig gevoel in de bil. Kan moeilijk zitten en liggen. Artsen en fysiotherapie weten geen oplossing.

Inspuiten mag niet. Wie weet raad.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Biologie
2.5K

Het beste antwoord

Als ik in jouw schoenen stond zou ik me als een speer laten doorverwijzen naar een specialist. Succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedank voor je advies,

Andere antwoorden (3)

Die artsen en fysiotherapeuten die mogen je zien en onderzoeken en wij die geen artsen of fysiotherapeuten zijn mogen dat niet eens, en je vraagt ons wel wat het is, daar is toch geen antwoord op mogelijk, lieve vragensteller...

Ga eens naar een Chakra-reader, of die persoon iets ziet, laat die jou eens onderzoeken... Een chakra-reader...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wellicht een goede klus voor een acupunctuurist, die kan, schijnt, je energiebanen deblokkeren. Baadt het niet dan schaadt het niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het klinkt alsof jij hetzelfde probleem hebt, wat ik in mijn rechterbeen heb. Daar is dus wel een spuit in gegeven maar dat heeft niets geholpen.

Ik denk dat ik naar een acupuncturist ga om te kijken wat die aan kan richten. - Medisch gezien is er dus geen winst meer te behalen in mijn geval-