Dat komt door onze intelligentie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Reflecterend vermogen. Wil en discipline!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelfvertrouwen...
ontwikkeling komt voor uit een aantal zaken. ten 1e gaat het over begrip van de zaken die we meemaken of die we hebben geleerd. vanuit dit begrip kunnen we nadenken over verbeteringen en als we die vinden kunnen we die verbeteringen weer delen met anderen. die dit dan weer leren en hierop weer verder kunnen ontwikkelen.
gaan de weg komt de mensheid dan verder in ontwikkeling.
al zijn niet alle ontwikkelingen verbeteringen maar dat wordt vaak pas later in de tijd erkend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ontwikkeling ontstaat door vragen te stellen.
Papa, wat zijn wolken eigenlijk? Mam, waar komen de kindjes vandaan? Pap, waarom kunnen vogels vliegen?
Wat is electriciteit eigenlijk? Is het allemaal waar, wat er gedrukt staat? Hoe komt het dat mensen liegen?
Enzovooooooort. Ga door met vragen stellen. Aan iedereen, die wat kan weten. Ook aan jezelf. Ook aan Internet. Ook op school.
Succes!