Hoe ziet het skelet van een veelvraat er uit?

Voor bio moet ik een verslag maken over de veelvraat en daar in moet een stukje staan over het skelet van de veelvraat. Dus wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Biologie
1.3K

Het beste antwoord

Zo.

Meer info over de veelvraat in de links.

Wist je overigens dat veelvraat feitelijk een verkeerde vertaling is van het Skandinavische 'fjellfrass' dat 'rotskat' betekent ? Omdat het echter ook een gulzige rover is, past de naam van deze marterachtige zo goed bij zijn gedrag, dat dat nooit veranderd is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je ;-)
Ik heb dit altijd wel een fascinerend diertje gevonden.
Nog een leuk veelvraat-weetje : hun bont is van oudsher heel populair in koude gebieden, omdat er geen rijp op komt en het dus droog blijft als je er overheen ademt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je wel voor je antwoord. Ik heb er veel aan. Nogmaals bedankt.