Wat voor beest is dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Biologie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok dit ziet er echt niet uit, ik weet niet wat het is. mss een soort kwal ofzo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind hem lijken op Herman den Blijker
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Foto gevonden zie ik xJensz? ;)
Rieneke1
12 jaar geleden
het is wel een schatje! :)

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat wist ik ALLANG hoor!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje zus!

Andere antwoorden (2)

Dat is een Blobvis:

De Blobvis leeft in de diepe wateren van Australië en Tasmanië en zweeft vlak boven de bodem op zo'n 1200 meter diepte. Het eet voornamelijk wat voor zijn 'neus' langskomt omdat hij nauwelijks spieren heeft ontwikkeld om te kunnen zwemmen. Zijn bijna gelatine-achtige lichaam zorgt er in ieder geval voor dat het niet onder de immense druk van het water bezwijkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens Google een "Blobfish"
Mijn broer herkende de foto en wist onmiddellijk dat het een vis was!
Bronnen: