Is heel afhankelijk van wat je voor dier hebt.

Heb je een raszuiver dier uit nakweek kan het dier tot de 15 jaar oud worden.

Heb je een kruising van soorten of een kleurmutatie zal het dier niet veel ouder worden dan 10 jaar.

Heb je een wildvang dier mag je blij zijn als hij de 4jaar in gevangenschap overleeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meest duidelijl, bedankt

Andere antwoorden (1)

Dat kan erg verschillen.
Wat ik op het internet heb gevonden is
10 tot 25 jaar.
Er zijn veel slangenforums, misschien kun je je vraag daar stellen als je een wat preciezere leeftijd wilt hebben.