waar vind ik een wilg?

ik heb een tak nodig van ongeveer een meter lang, en 2 cm doorsnee, en die moet van een laurierwilg zijn. wie weet waar ik zo'n boom kan vinden om er na een herfststorm naar toe te gaan. ik wil geen bomen beschadigen...

Toegevoegd na 1 minuut:
als het kan een beetje in de buurt van heerenveen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Biologie
1.1K

Antwoorden (2)

In het ijsselbos in nieuwegein staan ze. http://www.natuurnieuwegein.nl/geel/laurierwilg.html

Waarom specifiek de laurier wilg?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar het buiten gebied waar veel sloten staan en je vind er genoeg ;-)

Ik heb het ook ooit nodig ;-)