Roadrunner kan verwijzen naar:
- een tekenfilmfiguur, zie Road Runner en Wile E. Coyote;
- een platenlabel: Roadrunner Records.
- Het Engelse woord voor: Renkoekoek
- Een nummer van de Amerikaanse protopunk band The Modern Lovers
- Een cocktailrecept: Road Runner (cocktail)
- 's werelds snelste computer: IBM Roadrunner

http://nl.wikipedia.org/wiki/Roadrunner
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En niet te vergeten; een hele mooie fiets van t merk Koga ;)

Andere antwoorden (3)

Roadrunner is het engelse woord voor een Renkoekoek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Technisch gezien is het een renkoekoek, je hebt grote en kleine...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Renkoekoeken

Mijn naam heb ik echter van de tekenfilm die inderdaad over een renkoekoek gaat...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ha, die Jelle;

Behalve bovenstaande antwoorden is deze naam in de jaren zestig en zeventig ook door Plymouth gebruikt voor enkele van hun snelste musclecars. Op het plaatje de meest exotische van de serie.