Wat voor beestjes zitten er in een hoes voor windsurf zeilen?

Ik heb gisteren samen met mijn vader allemaal surf spullen onder de caravan in zeeland uitgehaald en er zaten, in de hoes van een zeil, een hele hoop blaadjes die er al een tijdje in zaten volgens mij.

Toen zei mijn dat er beestjes in hadden gezeten, maar hij kon niet zeggen wat voor beestjes dat zouden kunnen zijn.

Dus kan iemand hier mij dat vertellen.

Danku!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Biologie

Antwoorden (1)

Als er ook maar iets vocht is zijn pissenbedden wel degenen die ik hier overal vind.

Maar waarom denk je door de aanwezigheid van blaadjes dat er beestjes zijn? Het klink een beetje of je het een probleem vindt.

Ik zou zeggen goed uitschudden en klaar, als je niet duidelijk iets ziet lopen zit er nu in ieder geval (behalve bacterien) niet veel levends meer in.
amigo