Hoeveel mensen ongeveer hebben er ooit geleeft?

Ik weet dat er nu zo'n 6-7 miljard mensen zijn en dat er nu meer mensen(tegelijk) zijn dan vroeger.

ik weet dat er geen precies aantal mogelijk is maar zijn het er meer dan 100miljard?

en worden al die andere fase van mensen niet tot mensen gerekent?die tussen de aap en mens

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Biologie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze vraag is eerder gesteld. http://m.goeievraag.nl/vraag/1293?from=www
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tussen de aap en mens is onjuist!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoel als je menselijke evolutie telt worden als die fases als mens gerekent dus worden die meegetelt bij mensen die geleeft hebben. (ik heb niks tegen religie of de evolutie theorie.)

Het beste antwoord

de schattingen momenteel liggen tussen de 85 en 96,1 miljard mensen die hebben geleefd op de aarde
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In 1967 leefden er evenveel mensen op aarde als er in totaal gestorven waren. Dit is een heel lastige vraag. Zie de link.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kom je aan dat jaar 1967?
Ik zie het niet terug in je bron.
83.709.054.797 zeggen wetenschappers op discovery channel