wat is dit voor beestje/plantje?

gevonden op blad van springbalsem 4mm. groot ongeveer

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Biologie

Antwoorden (1)

Dat lijkt mij een microvlinder, welke soort kan ik zo niet goed zien.

Toegevoegd na 11 uur:
Na toch de foto te hebben vergroot, zie ik een gal. Een gal is een vergroeiing aan (een deel van) een plant, die in de meeste gevallen wordt veroorzaakt door een insectenlarve of schimmel.

Ik heb gezocht op onderstaande bron naar afbeeldingen die lijken op deze gal, maar ik kan hem niet vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Dit vertoont toch echt geen enkele gelijkenis met een microvlinder.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had de foto niet vergroot, domme ik >.<