maken pinguins deel uit van de voedselketen? Wat zou anders het nut zijn van het bestaan van deze dieren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Biologie
1.5K

Antwoorden (2)

jazeker maken ze deel uit van de voedselketen. Ze eten en ze worden gegeten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze maken wel degelijk uit van een voedselketen (er zijn meerdere voedselketens, en niet maar een zoals jij stelt met "de voedselketen"). En voordat je kan bepalen of een dier nut heeft, moeten we eerst is ontdekken wat het nut van de mens is. Voorlopig doet ze nog niks nuttigs, en vernietigt ze de aarde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+, vooral voor het plaatje Antarctic Food Web : ik wist, dat de leopard seal pinquins at, maar zo wordt het nog veel duidelijker.