Ik heb ooit eens op Discovery gezien dat ca 15 liter produceerd per keer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"Dit grootste dier ooit is gezegend met een apparaat van 2 tot 3 meter lang, met een omtrek van zo’n 45 centimeter.

Daar hoort vanzelfsprekend een ejaculaat van formaat bij. Op zijn hoogtepunt verblijdt de walvis zijn partner met maar liefst 20 liter sperma, een hoeveelheid die niet direct is geobserveerd, maar werd geschat aan de hand van zijn 70 kilo zware testikels."

http://www.kijk.nl/artikel/dierenpenissen/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En dat zonder Viagra Toch 20 pakken melk zeg maar. +
Bij één ejaculatie van een volwassen blauwe vinvis maar liefst 1500 liter sperma vrij komt, alsof je een douche neemt, maar goed dat de oceaan zo groot is.

Toegevoegd na 3 minuten:
En van die 1500 liter (blauwe vinvis) komt er maar 10 procent daadwerkelijk binnen in het lichaam van het vrouwtje, toch nog een slordige 150 liter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit verklaart de stijging van de zeespiegel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het volume van dat visje was voor de ejaculatie groter dan erna, dus dat zal wel geen verschil maken.
Neemt niet weg, dat het een onwaarschijnlijke hoeveelheid is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1500 liter is anderhalve kubieke meter. En dat voor testikels van 70 kg?
De bron is niet erg plausibel.