Waar kan ik actidion (cycloheximide) kopen?

Voor een laboratorium heb ik actidion supplement nodig, ik heb mijn andere spullen bij Boom BV vandaan en dit hebben ze niet. weet iemand een Nederlands bedrijf waar ik dit gemakkelijk kan bestellen, en als het mogelijk is, snel in huis heb.

Bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Biologie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bemoei je er niet mee, het is een serieuze vraag. Ik loop stage bij een bedrijf dat een laboratorium wil opzetten. Aan mij de taak dit te realiseren en dus ook over de bestellingen ga.
Kimath
12 jaar geleden
Nou ja zeg. Nu ga ik niet eens moeite doen om hier op te antwoorden..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze laten een stagiair een laboratorium opzetten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je in het openbaar een vraag stelt, mag iedereen er zich mee bemoeien en niemand verdient het zo bot bejegend te worden.
Ben je nu voor een bedrijf bezig? In één van je eerdere vragen zeg je, dat JIJ bezig bent een labo op te zetten. Ik heb hiet toch zo mijn vraagtekens bij!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoelde het niet bot. Ik bedoel alleen te zeggen, dat dat er niet toe doet. sorry als het zo is overgekomen, mijn excuses daarvoor. ik ben wel degelijk bezig voor mijn stage en ben opzoek naar een betrouwbare aanbieder.

Het beste antwoord

Je kan het op de volgende site proberen...