bovenstaand antwoord is correct, dat eten meerkoetenkuikens in de natuur.
bij ons in de opvang krijgen ze rundergehakt vermengd met met een eitje en gemalen opfokkorrels voor watervogels, aangelengd met wat water.
Rieneke1
13 jaar geleden
amigo
13 jaar geleden
ja, en wij gooiden vanmorgen een half sneetje brood (vast fout) voor een ouder met 5 jongen en dat werd ook met smaak door iedereen naar binnen gewerkt
Rieneke1
13 jaar geleden
ach, voor een keertje :)

Andere antwoorden (1)

Waterplantjes, en naarmate ze groter worden net als hun ouders ook insecten en weekdieren.
Het zijn geen eendenkuikentjes maar meerkoetkuikens ;-)