Wat is dit voor boom?

Ik ontdekte deze plant in mijn tuin. Die is er zomaar gaan groeien. En ik heb geen flauw idee wat voor soort boom het is. Ik zou het heel fijn vinden als iemand het mij kan vertellen.

Toegevoegd na 10 minuten:
De blaadjes zijn ovaal-achtig met licht gekartelde randjes

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Biologie
1.7K

Het beste antwoord

Zo op het eerste zicht lijkt dit een jonge plant van Juglans Regia, de gewone wal- of okkernoot. In deze streken kom je ze wel vaker tegen. Ze moeten redelijk wat jaren hebben voor ze vruchten dragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ging nog even op internet kijken en het lijkt er wel erg veel op:D Dank je wel voor je antwoord ;)

Andere antwoorden (2)

het lijkt mij een vlierstruik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijkt ook wel een beetje op een fluweelboom. Als er een andere fluweelboom in de buurt staat, is de kans groot dat dit een uitloper is van een ondergrondse worteluitloper.

Een fluweelboom is erg mooi. Hij bloeit met rode pluimen en in de herfst kleuren de bladeren prachtig geel en rood.
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jouw blad lijkt me smaller bb.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en heeft meer bladeren aan de stengel