Wat is de natuurlijk vijand van de spin?

Wat specifieker; De spinnen die in Nederland voorkomen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Biologie
4.2K

Antwoorden (5)

vooral vogels,duizendpoten, parasieten en sluipwespen.
oh ja en andere spinnen, ze eten elkaar soms ook op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de mens en alle insecteneterszoals spinnen egels etc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vrouwen zoals ik.Ik tolereer ze niet in mijn huis
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voornamelijk vogels, muizen, katten en allerlei kleine zoogdieren
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
C4th !
Zie ik er één over de grond in huis lopen, dan kijk ik vlug wat het meest geschikte boek is dat ik kan vinden (geschikt is van juiste dikte en bij voorkeur bibliotheek boek). Vanaf een afstandje wordt het boek op het beest gemikt, vervolgens worden er enkele danspasjes op het boek uitgevoerd. Dan gaat C4th slapen en een dag later durft ze het boek wel eens op te pakken om te kijken of de spin nog gereanimeerd kan worden.

Toegevoegd na 2 minuten:
Garfield weet er trouwens ook wel raad mee :)