alle zenuwen sturen boodschappen naar de hersenen, dus je moet wat uitgebreider zijn met welke boodschap je bedoelt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hebt verschillende soorten zenuwen met andere functies. En ze sturen allemaal informatie naar de hersenen. Maar in de hersenen wordt ook bepaald of het ook bewust moet worden of niet. want je zou niet willen dat je de hele tijd je kleren voelt schuren. Dit wordt wel doorgegeven maar het is niet belangrijk genoeg om er bewust van te worden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alle zenuwen