Is een shemale geboren met een penis?

Dit is een serieuze vraag!
Is dit zo of is deze er later aan gezet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie
9.7K

Het beste antwoord

Er zijn veel varianten. Je hebt hermafrodieten, mensen die geboren worden met uiterlijke kenmerken van beide geslachten. Vaak wordt dan gelijk na de geboorte aan de ouders gevraagd een keuze te maken voor het kind, dus om bijvoorbeeld een rudimentaire (basaal aangelegde) penis te laten verwijderen.
Er zijn ook mensen die geboren zijn in een mannenlichaam, die hormonen gebruiken om borsten te krijgen, en een 'vrouwelijker' vetverdeling op hun lijf (bredere heupen bijvoorbeeld) - meestal zijn dat mensen die helemaal vrouw willen worden omdat ze zich allang zo voelen en dat lijf dus 'niet klopt', en dan laten ze ook hun penis weghalen.
In sommige kringen accentueren mensen op die manier wel hun vrouwelijke vormen maar laten hun penis zitten, bijvoorbeeld in Thailand is dat niet ongewoon, zulke mensen kunnen geld verdienen in de seksindustrie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

is ermee geboren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt eraan wat voor je bedoeld ? Zoals bijvoorbeeld in Thailand zijn het vooral veel mannen die vrouw zijn 'geworden' maar wel hun penis hebben laten zitten :-) die zijn er dus niet mee geboren maar worden she-males genoemd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik bedoelde zijn als Male geboren en hebben later het she - stukje erbij gemaakt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat heet volgens mij een hermafrodiet en geen shemale