Maar 's letten op de plakkerige spinnenpoepjes op een lichtgekleurd raamkozijn (jakkes) als je deze al een tijdje niet hebt schoongemaakt. Hebben zo'n 2 mm doorsnee. Of op stopcontacten, ook heel fijn. Met een beetje heet water en sop overigens zo weg te nemen, stelt niets voor.
Plassen? Luizen doen dat, heel vervelend in de zomer als je net onder zo'n boom geparkeerd staat waar die beestjes allemaal feest hebben op de bladeren en je autodak helemaal ondersprietsen met die plakkerige zooi die er zo makkelijk af te halen valt, maar niet heus. Of is het toch poepen, misschien is er geen onderscheid, en is het louter plasppoepen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je wel, Bas! Helemaal duidelijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je wel!

Andere antwoorden (2)

Ja. Bij vliegen kun je het bv zien. Als je een paar dagen een vieg in huis hebt die om je spotjes vliegt, dan zie je er grijze spikkeltjes op komen.
Vliegenkak!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jaja, als er wat in gaat moet er natuurlijk ook weet wat uit :)

insecten plassen en poepen tegelijk.
zo hebben wandelende takken heuse miniatuur drolletjes (rechte wel te verstaan, geen rondje met een puntje erop)
de vliegen en spinnen mooie ronde drupjes poep die plat zijn. je hebt wel strontvliegen en mestkevers, maar zelfs deze leggen geen behoorlijke formaten

je hebt vast wel een keer insecten poep gegeten ... honing! (zie link)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed, ik heb er natuurlijk zelf om gevraagd, maar wat een ranzige foto! :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heh bah, Euca...!!
Ik wilde net aan tafel gaan!