In Vlaanderen ook omdat ze het lekker vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt.. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Enige antwoord dat ik kan waarderen, gaat nl niet over iets wat IEDEREEN WEET
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze vraag is niet door mij geplaatst maar door 1 of andere lutser. De bezoekers hebben je verkozen. (doet denken aan naakt broertje die de campingkantine in kwam lopen en riep: Mam, ik moet poepen. Ja in België)

Andere antwoorden (12)

Kwijtraken van afvalstoffen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om afvalstoffen en te veel aan andere stoffen uit te scheiden. Overigens poepen dieren ook, de mens is daar niet alleen in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vergelijk het maar met een fabriek van DSM. Die lozen het afval ook in de Roer. En zo werk het met de darmen ook...

Toegevoegd op 18-06-2009 15:54:30
Ja...

Ik weet dat DSM niet in de Roer afval loost. Maar was even als voorbeeld...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat je anders heel erg dik zou worden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je dat niet doet ga je dood, is een afvalreactie van het menselijke lichaam.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk om je weer lekker te gaan voelen nadat je (vreselijk) veel hebt gegeten. Trouwens bij weinig eten zal je de bruinachtig stoffen na verloop van tijd ook kwijt moeten.
Ik heb zo'n beetje het flauwe vermoeden dat 'Alslajemelevend' wel enig idee had van het antwoord. Of moet je nog levend geslagen worden?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat je anders zo'n buikpijn krijgt van de overschot aan onverteerbare troep in je buik... :/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat dat van origine de enige toegevoegde waarde was die wij hadden. Bemesten...maar ja nu we zoveel rommel eten is dat niet meer van toepassing.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Enige momentje rust dat je hebt met een wijf in huis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou, volgens mij heeft mijn moeder er meer last van dan ik van haar door al dat gekreun op die pot.:P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet wat je op de wc doet of hoe oud je precies bent en of je moeder aanstoot neemt aan je gekreun maar je weet dat je gewoon moet ontspannen en niet keihard moet lopen persen. Je krijgt er aambeien van bovendien als je daar kreunend peentjes zit te zweten is het niet echt een rust moment wel?
Omdat mensen ook eten, en niet alles wat in je voedsel zit kan je lichaam gebruiken. De afvalstoffen poep je dus uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat je lichaam niet alles in nuttige zaken kan omzetten zoals energie en bouwstoffen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ome Willem doet het om zijn brood mee te besmeren...