Nee, een muis houdt veel meer van zoetigheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

muizen vang ik met leverworst, niet met kaas. maar honger maakt rauwe bonen zoet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, een muis houdt niet van kaas. De smaak is 'te rijk' en de geur is te sterk. Ze houden eerder van lekkernijen waarin veel suikers zitten, zoals chocola, brood, gedroogd fruit of pap.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de muis eet wel kaas, maar dat is ontstaan het fabeltke omdat een grote kaasboer eens last had van een muizen plaag. idereen zei dat het kwam door de kaas.

je kan ze beter vangen met (klingt raar) maar kattenvoer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zonnebloem-pitten doen het óók goed - heb ik ontdekt toen ik het voer voor de buitenvogels nog niet in een afgesloten doos bewaarde....Het stond in de keuken naast het koffiezetapparaat, en overal in huis vond ik, behalve wat er aan de andere kant van de muizen weer uitkwam, lege zonnepittenhulzen......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, maar dan liefst pindakaas ;p
Rieneke1