wie weet hoelang het duurt tot alcohol en wiet niet meer in het bloed te vinden is met een bloedtest???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie
1K

Het beste antwoord

Ok, je hebt antwoorden over alcohol, dus daar ga ik verder niet op in. Helaas duurt het beduidend langer voordat wiet niet meer te traceren is in een bloedtest. Dit kan te vinden zijn tot 6 weken na wiet gebruik. Denk dat je je daar alleen zorgen over hoeft te maken (indien nodig) als een bloedtest speciaal voor drugscontrole afgenomen wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat ligt volgens mij aan de hoeveelheid, maar tenminste 8 uur naar mijn weten voor maar een beetje.

Dus als het met controles te maken heeft, gewoon niet doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aanvullend op eerdere antwoorden; ook al gebruik je zelf geen wiet, maar ben je in een omgeving waar veel wiet gerookt word én je hebt een bloedonderzoek, dan kunnen ze alsnog de werkende stof (dacht THC ofzo??) terug vinden in het bloed.