Wat kan dit zijn geweest?

Wij kwamen gisteravond om half 10 thuis. Toen we voor onze voordeur stonden zagen we 2 heldere lichten aan de hemel met de kleur van van die natriumlampen die langs de snelwegen staan. Eerst dacht ik aan 2 vliegtuigen, toen aan satellieten. Tot onze stomme verbazing beschreef het ene licht heel langzaam een cirkel om het andere licht dat ook bewoog, naar rechts, maar nog veel langzamer ging dan het eerste. Wat kan dat zijn geweest?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van één glas cider met nieuwjaar ben ik écht op 19 augustus niet meer dronken hoor! ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
krijgen we alweer de flauwe opmerkingen over 'nuchter' ??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hé Loenie, vraagje: Zien 2 dronkelappen eigenlijk hetzelfde? Proest, ik bedoel, proost! :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lees dit eens?
Misschien herkenbaar (over wentelwieken )
http://www.abovetopsecret.com/forum/thread184695/pg1

Antwoorden (9)

dat is de definitie van een "ufo".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het zou een helicopter met zoeklichten kunnen zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien wensballons?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou kijk. Ik dacht eerst dat is de ufo, maar is niet zo. Is zeg maar dat de engelen die moeten ook van ergens daan komen, en vandaar. Dan zijn de verschillende merken engel, staat alles in de bijbel met de cherubijn en de serafijm en meer daarvan, die allemaal de eigen kleurtje verlicht hebben maar weet niet precies welke met wat. Maar dan de gedrag die je beschrijven, dat is de engelen die zijn bezig met de paringsdans vanwege dat net als de vogeltjes om te verleid mekaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het kunnen van die grote lampen zijn geweest bij een disco. ik heb het zelf ook weleens meegemaakt dat ik twee lichten in de lucht zag, bleken ook van die straallichten te zijn van een disco, die bewegen heen en weer.die disco stond echt kilometers verder dan waar ik de lichten zag. Die worden soms gebruikt om even de aandacht er op te vestigen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zijn mogelijk aziatische lampionnen. Die werken als luchtballonnen, met een vlam die erin aansteekt zodat ze opstijgen en allerlei bewegingen maken, heel langzaam.

Of het zijn ufo's. En aan de kleur en de bewegingen te zien komen ze uit de regio rond Orion. Het is niet gevaarlijk, want de bemanning is ondanks hybernate vliegen zo oud geworden tijdens de reis, dat ze weinig kunnen uitrichten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een ruimteschip met aliens, op zoek naar mensen waar ze allerlei experimenten op uit wilden uitvoeren. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pas maar op dat ze je niet pakken...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
XD
Zolang het niet geïndentificeerd is en schijnt te vliegen is het inderdaad voorlopig een UFO.
Het was 21.30 ,dus licht schemerig ,was het bewolkt of helder?
Woont U in de buurt van een stad ? Boerenbuiten? Bij een haven? Bij de zee?
Zag U het 'object' boven of eerder aan de horizon?
Allemaal dingen die moeten geweten worden om dit mysterie te helpen oplossen.
Het kan een vliegtuig of wentelwiek geweest zijn ,waarom niet? (ook vliegtuigen maken cirkels vóór het landen
Het schijnen op een wolk van een of andere dancing lijkt mij uitgesloten door he schemering en het uur .
Satellieten ....moet het helder zijn en sterrendonker zijn en volgen een bijna onzichtbaar kromme lijn (visueel recht)
Aan de hemel en bij een weerballon zou U maar 1 lichtje zien.
Een luchtspiegeling van lichten in de haven?
Ik denk dat voorlopig hier niemand aan uit geraakt.....wij hebbe meer facts en meer figures nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
!. Het was om precies te zijn 21.35. (Ik keek op mijn horloge). 2. Het was al redelijk donker.3. Het was helder; op dat stuk van de hemel was geen wolk te zien. 4. Ik woon in het centrum van een redelijk grote stad, dichtbij een rivier. 4. Nog nooit zo'n object gezien. In eerste instantie trok het onze aandacht door de kleur, dat natriumgeel, niet het blauwgeel van sterren noch het normale geel van vliegtuiglampen. Van een horizon is hier geen sprake omdat er huizen om ons huis heen staan. Het object bevond zich op een 70 graden hoogte, omhoog kijkend. Genoeg facts and figures? Ik kan er geen chocola van maken en jammer voor de reaguurders hier, ik ben niet bijgelovig. Daarom draag ik altijd een alu-hoedje; je weet maar nooit waar het goed voor is (en ook niet waar het niet goed voor is, alleen voor hoofdpijn misschien). ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lees dit eens
Misschien herkenbaar?
http://www.abovetopsecret.com/forum/thread184695/pg1
Als het bewolkt was op dat moment, kan het de reflectie van schijnwerpers op de wolken zijn geweest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
coole foto!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zijn wel gen schijnwerpers, maar idd zeer mooi.