Al ontelbaar vaak. Je zegt er nl niet bij, waar precies en of het volledig moet zijn of niet.

Toegevoegd na 4 minuten:
Zie bijgevoegde link voor wat er voor de komende jaren in het verschiet ligt, bijna elk jaar is er wel één. Dus tel uit wat er sinds het ontstaan van de aarde dan is geweest.

De aarde is ruim 4,5 miljard jaar oud dus ik gok dat het er minstens 4 miljard zijn (zonsverduisteringen, al dan niet volledig)

Toegevoegd na 4 minuten:
Zie bijgevoegde link voor wat er voor de komende jaren in het verschiet ligt, bijna elk jaar is er wel één. Dus tel uit wat er sinds het ontstaan van de aarde dan is geweest.

De aarde is ruim 4,5 miljard jaar oud dus ik gok dat het er minstens 4 miljard zijn (zonsverduisteringen, al dan niet volledig)