Afhankelijk van waar je meet. Vlak bij de uitlaat kan de temperatuur zo rond de 1000 - 1100 graden zijn, terwijl je aan het einde van de vlamboog nog zo'n 400 á 500 graden meet.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vlam
10 jaar geleden
Raketbrandstoffen zijn speciale mengsels die bijzonder fel branden.
Dat is nodig om met zo weinig mogelijk brandstof (gewicht!) van de aarde los te komen. De temperaturen in de uitgestoten vlammen lopen daarbij op tot zo'n 5200 graden Fahrenheit (zie bron), afhankelijk van de samenstelling van de brandstof.
Dat komt neer op zo'n 2870 graden Celsius.