Hoe vergaat het SETI?

gaat het goed of slecht met de organisatie?
qua geld en grootte

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen zin om een samenvatting voor je te maken. Volg de link http://setiathome.berkeley.edu/index.php
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
geen zin om de link te volgen..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jij stelt de vraag ...:-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
jij denkt helpend te zijn..

Het beste antwoord

Volgens mij ontbreekt het de SETI organisatie niet aan geld. Er is immers heel weinig voor nodig om ruis van een al bestaande radio-antenne af te tappen en de analyse van het signaal vindt plaats op home-computers die daarvoor vrijwillig worden ingezet.
Echter de belangstelling om mee te doen aan dit project loopt terug en ik denk dat komt door uitblijvend succes. De aandacht is nu veel meer komen te liggen bij exoplaneten die mogelijk gunstige condities voor leven hebben.
WimNobel
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geld is altijd een probleem. Ze gebruiken nogal wat computercapaciteit, opslag en bandbreedte. Dat is niet gratis.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen bron, maar een goed antwoord. Dank u