Waar kun je hedendaags nog een kompas kopen?

Sinds dat ik me interesseer in de natuur/astrologie ben ik al tijden enorm verward over welke richting ik nou kijk vanuit me huis. Welke richting ik moet opkijken als, zoals bijvoorbeeld afgelopen dagen de ISS overvliegt en ga zo maar door. En dus, besloot ik maar te denken aan een kompas te kopen. Echter, aangezien dit zowat een antiek voorwerp is, ik niet weer of die van android telefoons te vertrouwen is. Vroeg ik me af, is er een winkel waar deze dingen nog te koop zijn. Het liefst in Gouda te vinden.

???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3K

Antwoorden (5)

Bij een buitensport winkel, zoals bijvoorbeeld bever.

Toegevoegd na 4 minuten:
In Gouda zit outdoor gouda, Nieuwehaven 45, deze verkoopt ze ook.

http://www.outdoorgouda.nl/catalogsearch/result/?q=kompas
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bever, Zwerfkei, Perry Sport, ANWB en soms ook fietsenwinkels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook bij bv De Vrijbuiter(zaandam,gouda,roermond, roden of via webshop).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In iedere Scoutswinkel op zijn minst
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is een legerdump vlakbuiten het centrum, net voor een spoor tunnel. Hier hebben ze ook nog wat outdoor spullen, ik denk dat je hier ook wel een compas kan vinden. Als je wat duurders kan betaalen kan je ook eens bij winkels voor boten kijken. Als je het leuk vind om satalieten te volgen kan je het programma orbitron gebruiken. Google maar. Suc6