wat gebeurt er als je zonder ruimten pak op de maan loopt waar de zon op schijnt ?

Toegevoegd na 1 minuut:
bij die hoge temperatuur

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dan ontplof je want je huid en jijzelf hebt zuurstof nodig en dat heb je niet op de maan, dat de zon er op schijnt maakt niks uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doordat je bloed zuurstof heeft,ontplof je idd,maar je zou ook totaal verschroeien aan de * dagkant* en volledig * bevriezen* aan de * nachtkant van de maan.

Iig ga je sowieso vlug dood,da's zeker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk dat je bloed dan flink gaat koken en dan ga je uiteindelijk dood. Niet alleen dat maar ook het tekort aan zuurstof zal je geen goed doen! ;)