rode gloed/bal in de lucht?

Deze rode gloed/bal ging van oost naar west en enige tijd later is dit weer gebeurd. Wij dachten "satelliet"? , het kwam dichterbij en het leek of er een vliegtuig in brand stond.wij hebben met 7 personen zitten kijken van wat is dit?? Ik ben gaan google maar kan niks vinden.

Toegevoegd na 8 minuten:
Dit was niet overdag maar rond 23:00 uur

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien een komeet die verbrand in de atmosfeer en een restje dat op aarde terecht kwam.
En dat je dat zag overdag.
En daarna nog een keer een.

Het beste antwoord

dat zijn vuurballonnen, je hebt ze in verschillende vormen en maten en ik heb de eerste de beste link van internet erbij gepakt als voorbeeld :P

van een afstand (als hij aangestoken is, lijkt het inderdaad een vlammend geheel. heel mooi

Toegevoegd na 1 minuut:
de 2e link bevat een overzicht :)