Is er na de laatste vlucht van de endeavour nog een nieuw ruimteveer als opvolger of iets anders

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Nee dit is voorlopig de laatste keer
12 jaar geleden
De plannen en een tekening liggen al klaar !
Er zou een raket komen in de geest van de oude gemini .
Toen kwam er de discussie wat zij precies wilden .
Een raket die naar mars zou gaan of een voor dichter bij huis .
Maar omdat het budget van de nasa is bevroren is alles op een laag pitje komen te staan .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Atlantis gaat als laatste naar het ISS, daarna zorgt Rusland voor bevoorrading en transport (oa. André Kuiper)