ja die staat er nog steeds.

hij is wel perongeluk omgevallen meer info bij bron
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Als het ff meezit kun je 'm binnenkort zien op een foto van de LRO. Dat gaan ze tenminste proberen.
Is meteen een goed wapen tegen de mensen die zeggen dat de maanlanding nooit heeft plaatsgevonden.
Alhoewel, die gaan natuurlijk zeggen dat ook die foto's fake zijn ;-)

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik heb al een foto ontdekt van de Apollo 11, althans van het onderdeel van de Eagle. Maar niet gedetailleerd genoeg om de vlag te kunnen zien ;(
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nog een goed wapenfeit zijn de retroreflectors die ze achter gelaten hebben om laserlicht op te richten, waarmee ze de afstand van de maan ten opzichte van de aarde nauwkeuriger kunnen berekenen. Ik heb een sterk vermoeden dat deze ook wel door niet-Amerikaanse wetenschappers zijn gebruikt, waardoor de verdenkingen wat objectiever ongedaan zouden kunnen worden gemaakt. Maar zeker weten doe ik dat niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'Alhoewel, die gaan natuurlijk zeggen dat ook die foto’s fake zijn.' Dat zit er dik in! ;-) +1
ja net zoals de rest wat er op de maan is achtergebleven,zoals de maanauto en meetapperatuur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij zal er nog wel staan, tenzij de maanmannetjes hem hebben opgeruimd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, die is naar de maan :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn op meer plekken op de maan vlaggen neer gezet.
Bij de eerste landing stond de vlag te dicht bij de maanlander.De stijg raket blies de vlag om