De definitie van het heelal is in principe dat het 'het hele alles' is. Waarschijnlijk niks dus, want we rekenen dat alles bij het heelal hoort. Ooit is het met de Big Bang ontstaan, en sindsdien is het nog steeds aan het uitbereiden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

niks, want heelal is alles wat er bestaad
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Juist. Ook niets dus het heelal is oneindig.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als het heelal oneindig is dan is er dus niets meer buiten het heelal, want het heelal is al oneindig.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
en dat vraag ik me dus ook af zo ver is de mens niet gekomen dan de maan
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dergelijke vraag is al een gesteld voor interessante antwoorden zie link hieronder
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
daar sluit ik mij bij aan.
gewoon, het oneinige niets.
zover je kunt kijken helemaal niets
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wie zegt dan dat het heelal eindig is?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Of er zijn buiten dit universum meerdere universa net als er meerdere zonnestelsels zijn, niemand weet 't