Heeft NASA al antwoorden gegeven op de vraag wat de vele bolvormige fenomenen zijn die zij zelf filmen in de ruimte ?

Martin Stubbs vertelt in de Secret Nasa Transmissions over de bijzondere fenomenen die NASA zelf heeft gefilmd gedurende vele verschillende Shuttle missies. Zijn er tot op heden al aanvaardbare theoriën aangebracht door NASA zelf om die fenomen te verklaren?
http://www.archive.org/details/TheSecretNasaTransmissions

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zijn dat niet gewoon satellieten dan?

Het beste antwoord

Een aantal onverklaarde beelden zijn in handen gekomen van het zogenaamde 'paranormale' en 'sensatiebeluste' milieu.
De Nasa heeft er totaal geen belang bij om iets weg te moffelen , tenzij het om militaire onderwerpen gaat.
Niet alles is verklaard, maar de Nasa is geen instituut om sensatie en/ of ongegronde speculaties de wereld in te sturen.
Dat doen dan andere minder vertrouwbare bronnen dan natuurlijk om ter liefst.
Deze link is misschien iets voor U?