Is dit filmpje uit 1977 nog steeds voor jou een hulp bij het begrijpen van het mysterie van de groottes van het universum?

http://www.youtube.com/watch?v=1Z53wTtGGA0

http://www.youtube.com/watch?v=zlfKdbWwruY

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, ik kende het filmpje niet en zodanig kan het dus mij geen hulp hebben gebracht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nog steeds? Nee, ik wist dat al.
AWM
14 jaar geleden
Leuk filmpje! Maar het maakt mij in ieder geval niet veel wijzer. Dat boek van Stephen Hawking wat ik lang geleden las wel.
Theoretische natuurkunde interesseerde mij vroeger erg veel. Nog steeds wel, maar ik ben de laatste tijd te druk met andere dingen om er veel mee bezig te zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik miste lang voor het slot de zin:"En nu eerst een Bavaria!"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar moest je mee beginnen... .-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry, vergeten..