Moet je eerst de huisregeltjes van geen stijl lezen dan hoef je deze vraag niet te stellen. Daar staat namelijk dat vrouwen bashen of kleineren niet word getolereerd en je een ban oplevert
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij goeievraag kun je beter de huisregels van goeievraag lezen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit was een antwoord op een andere vraag maar toen ik op beantwoorden klikte had ik niet in de gaten dat die vraag ondertussen al was verwijderd. en dus bij deze vraag terecht kwam.
En als jouw reactie altijd zo is kun jij beter de huisregeltjes van communicatie eens lezen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zou niet best zijn nog meer oorlog en ruzie weerschijnlijk!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dan zou mn hond niet in de tuin schijten
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dan zouden we veel meer weten van de natuur, dus ook de zee, en kunnen we met de dieren, samenwerken, en weten we wat hun ideale leefgebied is, vervolgens passen we elkaar aan en er ontstaat een bijna ideale wereld, afgezien van honger en oorlog.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dan zou er een hele gemeenschap van wezen ontstaan. En zouden alle wezens zonder ouders elkaar goed verstaan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Enerzijds veel efficienter voor wetten, regels , normen; Weinig interpretatie of nuances in de vertaling. Anderzijds afschuwelijk saai. wat is er mooiere dan een taal te leren en met mensen van een andere cultuur om te gaan. Je krijgt dan ook een het verschijnsel van de tweede wet van de thermodynamica: elk gesloten systeem gaat vanzelf in de vernieling.( vrij vertaald uit het engels) of entropie.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
vraag het dr. Doolittle!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je zou niemand meer verstaan omdat iedereen constant door elkaar heen praat. Niet erg handig dus.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
dan was ik een rijk man als ik met de dieren konden praten
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
dan zou waarschijnlijk vrijwel iedereen vegetariër zijn
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat zou nog wel eens leerzaam kunnen zijn en tot minder misverstanden leiden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Leuk stukje filosofie. Natuurlijk niet echt een antwoord op te geven maar het lijkt me dat het aantal vegetariërs behoorlijk zou toenemen.

In de BBC verfilming van The Hitchhickers Guide to the Galaxy besteld de hoofdpersoon in een restaurant een vleesgerecht (herinner me de details niet echt) en hij krijgt een soort genetisch gemanipuleerd varken voorgeschoteld dat voorstellen doet voor wat zijn lekkerste stukken zijn. De hoofdpersoon voelt zich duidelijk ongemakkelijk bij maar zijn buitenaardse vriend argumenteert dat het een stuk humaner is om een dier te eten dat dat zelf graag gegeten wil worden (het varken is behoorlijk teleurgesteld als de hoofdpersoon niet van hem wil eten) dan wat de mensheid gewoonlijk doet.

Het gaat hier natuurlijk om een stukje sciencefiction fiction comedy maar het punt dat ze presenteren is best een mooie om over na te denken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vreselijk saai voor taalnerds zoals ongetekende.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je zou gek worden van het gekwek en dan komen er waarschijnlijk nog meer conflicten!