Wat is de maximale rotatiesnelheid in een kleine donkere vochtige ruimte?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ga naar de soc, pak een flesje en ga eromheen rennen. Dan weet je de max rotatiesnelheid.

Het beste antwoord

Ik denk dat de rotatiesnelheid - gecorrigeerd voor turbulente bewegingen en inclinatie - in statistische zin gelijk is aan de rotatiesnelheden bepaald aan de hand van de rotatiekrommen; in individuele gevallen kunnen de verschillen echter aanzienlijk zijn.
AWM
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Als je ruimte hebt om de tol op te zwepen kan je het enigszins opvoeren, Heb je die ruimt niet dan hangt het aan de kracht waarmee je de tol kan werpen.

Toegevoegd op 26-05-2009 23:19:28
Gooit "af van"op
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Tol? Welke tol?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is antwoordman te lui om te googelen? :-)
AWM
14 jaar geleden
googelen? Wat is dat?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tollen
AWM
14 jaar geleden
En waarom ga je dat in een muf hokje zitten doen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is meer iets wat je aan sjors moet vragen; dat kan ik ook niet goochelen.
Antoni
14 jaar geleden
Volgens mij is de vraag van Sjors een heel dubbelzinnige vraag...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij heeft een mooie ruimte overgelaten zodat je de vraag kan begrijpen zoals je zelf wil.
Tussen de 2000 en 2300 RPM.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is snel :O
AWM
14 jaar geleden
En wat is er dan in dat kamertje aan het draaien?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iets heel groots
Als ik uit ga van een Lambourgini is dit max. 15.000 TPM...

Het mototrblok is zelf één kleine donkere vochtige ruimte. Dus is dit één correct gegeven antwoord...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is onzin... verdraaide onzin...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En deze vraag wordt door de mod's doorgelaten?
Tja dit draagt echt bij tot uitbreiding van je kennis.............