Informatie over NASA Sateliet jason

Ik moet voor school informatie verzamelen over de nasa missie met waarbij gebruik word gemaakt van de satteliet JASON, mijn engles is erg slecht dus ik kan heel lastig informatie verzamelen, kan iemand mij hierbij helpen??

Toegevoegd na 5 dagen:
Kan iemand misschien een site vinden\ vertalen waarin de onderdelen en de werking daarvan van de Jason 2 word uitgelegd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://translate.google.be/translate?hl=nl&sl=en&u=http://en.wikipedia.org/wiki/Jason-1&ei=PxjUTJviLo7oOfTOqPAF&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&ved=0CCEQ7gEwAA&prev=/search%3Fq%3Djason%2B1%2Bwiki%26hl%3Dnl%26client%3Dfirefox-a%26hs%3DGHO%26rls%3Dorg.mozilla:nl:official%26prmd%3Div

Antwoorden (2)

Er staan ander genoeg nederlandse sites over jason en welke wil je weten
13 jaar geleden
Voor onderzoek naar de zeespiegelstijging en metingen maken onderzoekers tegenwoordig gebruik van de Europese weersatelliet Jason-2. Deze satelliet brengt de zeespiegelstijging beter dan ooit en voor bijna elke plaats op aarde in kaart.

Toegevoegd na 3 minuten:
De satelliet Jason-2 is op 20 juni met succes gelanceerd. De satelliet is voor ons land van grote betekenis omdat Jason de zeespiegelstijging beter dan ooit in kaart brengt. Het KNMI gaat gebruik maken van de gegevens ook voor weers- en seizoensvoorspellingen.