die vraag zou je aan frank buis van at5 moeten stellen..
als je bij joffers op terras gaat zitten kan p.paay spotten

denk dat je op de grachten ; rottenberg en beau zie ik er vaak en idd oud zuid in de cornelis schuytstraat de grootste kans hebt;
vreselijk bn érs..
trouwens in Muiden is het ook zo bn-vriendlijke : ((
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In Oud Zuid en in de grachtenpanden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"AAN" de grachtenpanden? LOL.
Als je wilt weten waar ze een beetje uithangen in de stad kan je de site van vipspoting gebruiken http://www.vipspotting.nl/home/ maar soms kom je ze ook op een rustige door de weekse dag in de stad tegen, ben er ook weleens een paar tegen gekomen o.a tatjana
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tsjonge! En toen?!