kan ik online de ligging van een perceel vinden?

Ik heb een perceel waar ik graag de ligging van wil weten (waar het noorden/zuiden etc. is). Ik kan hier niet met een kompas heen. Is er op internet toevallig een kaart te vinden waar ik de windrichtingen ook op kan zien?
(het gaat niet om een woonkavel, vandaar dat het niet in een beschrijving te vinden is)

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.9K

Het beste antwoord

Google maps geeft de ligging behoorlijk goed aan. Links is west, rechts is oost, boven is noord en onder is zuid.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
+je, soms moet je gewoon niet te moeilijk denken. :-)