Hoe gaat de wereld eruit zien over 1 miljoen jaar?

En dan heb ik het niet over de mensen, maar hoe de continenten eruit zien. Ik heb gehoord dat de continenten jaarlijks een paar centimeter verschuiven, hoe zou dat over een miljoen jaar uitzien?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (6)

Je geeft zelf het antwoord eigelijk al. Over c.a. 250 miljoen jaar is er weer een super continent volgens NG

Toegevoegd na 2 minuten:
En daar tussen in o.a veel vulkaan uitbarstingen, hier al te merken daar Afrika onder Euroa schuift.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Maar hij vroeg over één miljoen jaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is het verschil tussen jouw en mij, ongeveer 250 miljoen jaar aan kennis
nu ziet hij er zo uit maar over 1 miljoen jaar is het een kaars die opgebrand is
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Over 1 miljoen jaar is er al geen wereld meer. Dan is alleen hemel en de hel aanwezig. Over één miljoen jaar is de wereld allang vergaan.. Boom weg die wereld!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een stukje grijzer dan nu, maar in grote lijnen hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
net zoals een miljoen jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De stelling van Jeroen is juist ,maar niet in termen van 1 miljoen jaar ( 1 miljoen cm dichter misschien)
Maar kan zoveel onvoorspelbare en voorspelbare gebeuren dat niemand kan zeggen of de aarde nog zal bestaan.
de kans dat er dan nog menselijk leven zal zijn is nog veel kleiner.
Op langere termijn zal de aarde zeker vergaan.... binnen de 5 miljard jaar zijn we een deel van de zon....dus ondertussen hebben we nog wel even tijd