Bij welk land hoort deze vlag?

Overal gezocht, tot op heden zonder resultaat....wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waar heb je deze foto gevonden?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien iets met esperanto te maken?
ItisILeClerc
9 jaar geleden
waarschijnlijk van geen enkel land, maar van een regio, provincie, gemeente, politieke partij, afscheidingsbeweging of terreurgroep
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is een soort quiz uitgeschreven en dan vragen ze elke dag om een land te zoeken bij een op de site geplaatste vlag.
Tot op heden geen probleem, maar deze kan ik dus nergens vinden.....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Met google kan je makkelijk de oorsprong van een afbeelding terugvinden, dat heb ik bij deze afbeelding net ook gedaan maar ik kreeg geen resultaat van een land. Ik denk dus dat dit geen vlag van een land is, maar kan het natuurlijk ook fout hebben.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik heb thuis een kaart met alle vlaggen en alle landen van de wereld, maar daar staat ie niet op. misschien is het een schilderij of een grapje ofzo?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
lijkt mij ook een grapje. kruising tussen abstracte kunst en een vlag :)
Amadea
9 jaar geleden
Qua kleuren en vormen komt de vlag van Bonaire hier het dichtst bij in de buurt.
samaiphon
9 jaar geleden
aan de kleuren te zien zeker Afrikaans

Het beste antwoord

Het is geen vlag van een bestaand land, erkende vlaggen met een zwarte vijfpuntige sterren zijn er niet zoveel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In ieder geval bedankt voor het meedenken.

Andere antwoorden (1)

Die afbeelding kan veel betekenen, maar is zeker geen vlag van een internationaal erkend land.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb zelfs op regionaal en stedelijk niveau bij verschillende landen gezocht, en zelfs daar is die niet bekend.
In ieder geval bedankt voor het meedenken.